Bundel columns Hans Meijer 2024-07-16 22:00:44

PKN Lutjegast

Onder de titel ‘Heel Apart’ verschijnt een bundel columns van Hans Meijer. Hij schreef de columns onder de kop ‘Apart’ als eindredacteur van kerkblad ‘Samen’ voor de protestantse gemeenten (PKN) in Westland, Midden-Delfland en Hoek van Holland. Vijfentwintig van de honderd columns zijn in de bundel samengebracht. Hans Meijer was van 1992 tot 1996 predikant van de (toen nog) gereformeerde kerk te Lutjegast. De ludieke columns gaan over geloof, bijbel en kerk, over theologie, liturgie en filosofie, over ecologie en zelfs ornithologie. De bundel telt ruim 90 pagina’s. Prijs € 19,90 inclusief verzendkosten. Te bestellen door een e-mail te sturen naar dshansmeijer@pgsgravenzande.nl met de titel ‘Heel Apart’ en met vermelding van uw naam en adresgegevens. U ontvangt dan in reply een factuur met de betaalinformatie.

Contact PKN Lutjegast

PKN Lutjegast